Hästsex

Det dör många människor varje dag, endel pga åldern, somliga av olycksfall. När vi pratar om olycksfall, vad menar vi då? En familj som reser till sina släktingar över sommaren, som dör i flygplanskrasch? En äldre man som dör av hjärtinfarkt eller en pojke som korsar gatan och blir överkörd av ett fordon?

Det finns märkliga dödsfall, ett fall jag ska ta upp nu är om Kenneth Pinyan född 22 juni 1960. Han var känd för att ha haft sex med fullstora hingstar, han dog 2 juli 2005 av att ha haft sex med en stor häst. Hästen förstörde hans inre organ. Händelsen är inspelad, för er som är intresserade kan söka på "Mr Hands".

Det jag inte förstår mig på, vad får en människa att göra sånt här? Har man sett filmen så vet man, är det njutning? Ville han slå något världsrekord, blev han kåt av det eller ville han bara utmana ödet?

Enligt mig - så tror jag att han inte mådde så bra psykiskt. Att veta konsekvensera, att det bara kan ta någon sekund för honom att dö så gjorde han det. Och det får mig att tänka på om han "utmanade" ödet, det lyckades han med.

Många tycker att det är rätt åt han, många tycker att det är äckligt.
Varför är detta fall så känt, jag tror för det är såpass ovanligt att när det väl händer något ovanligt&nytt i världen, någon händelse så väcker det stort intresse. Detta var ett sånt fall, det är inte varje dag man hör att någon har dött pga att haft sex med en häst.


Rätt åt han, man ska inte ha sex med hästar.

Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Serialkiller

Det han behövde var en psykolog och inte sex med djur

AHAHHAAH ATILLA

2010-06-21 @ 19:44:49
URL: http://serialkillers.blogg.se/
Postat av: rania

FYFAN. låt djuren vara

2010-06-21 @ 20:16:59
URL: http://ranias.blogg.se/
Postat av: Mallamousan

Det är helt sjukt!! Förbjud allt som har med djur sex att göra!!! Det är hemskt!



Hoppas du får en bra dag!



http://mallamousan.blogg.se

2010-06-22 @ 09:48:38
URL: http://mallamousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0